تصویر
پیام فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت هفته پژوهش
20 آذر 1401 - 9:11
3
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با صدور پیامی هفته پژوهش را به همه پژوهشگران و نوآوران تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

با صدور پیامی هفته پژوهش را به همه پژوهشگران و نوآوران تبریک گفت.

در متن پیام دکتر البرزی آمده است:
پژوهش ، از نمودهای عینی حرکت در مسیر توسعه و تحول در دنیای امروز و به عنوان یکی از الزامات اساسی توسعه و ابزاری با اهمیت در فرایند تصمیم سازی و سیاستگذاری به شمار می آید.
نامگذاری «هفتهٔ پژوهش و فناوری»، نشان از اهمیت این موضوع دارد و فرصت مناسبی را برای بهره گیری از پژوهش در مسیر آسیب شناسی و تلاش برای ارتقای آن را فراهم می نماید و زمینه گسترش، نهادینه سازی و فرهنگ سازی در حوزه پژوهش و فناوری را مهیّا می سازد.
خوشبختانه تأکیدات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های کلی علم و فناوری از طرف ایشان، مسیری روشن و هموار برای توسعه علمی و فناوری کشور ترسیم نموده و دولتها نیز این حقیقت را از ابتدا سرلوحه سیاستگذاری های خود داشته و دائماً تلاش نموده اند تا اقدامات خود را در حوزه های مختلف سیاسی، ، و بر بنیاد یافته های موثق و معتبر علمی و پژوهشی ، شکل دهند.
اینجانب هفته پژوهش و فناوری را به تمامی اساتید، دانشجویان، پژوهشگران ، مدیران و فعالان این حوزه در شهرستان ساوجبلاغ ، تبریک می گویم و توفیق روزافزون ایشان را در تأمین اهداف راهبردی کشور عزیزمان ایران از خداوند متعال خواستارم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.