تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز

پیام فرماندار کرج بمناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها
01 مهر 1402 - 9:55
1
سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج با صدور پیامی آغاز سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان با صدور پیامی آغاز سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

متن پیام دکتر یحیی رمضانی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج بمناسبت آغاز سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بدین شرح است:
فرا رسیدن بزرگترین رویداد کشور، آغاز سال جدید تحصیلی را خدمت همه دانش آموزان و دانشجویان، معلمان و استادان دلسوز و انقلابی در مدارس و دانشگاه ها را تبریک می گویم.
امید می رود تقارن این فصل با آغاز هفته دفاع مقدس، سبب ساز اعتلای فرهنگ ارزشی و انقلابی در کنار تحصیل علم، تعلیم و تعلم، پرورش و پویایی و خودسازی، برای رشد و پیشرفت ایران اسلامی باشد.
مدارس و دانشگاه ها، خانه ی امید دانش آموزان و دانشجویان است و معلمان و استادان بنیادی ترین و انسان سازترین آموزگاران بشمار می آیند که با کشف استعدادها و پرورش و رشد آنها، ایرانی آبادتر را خواهند ساخت از این رو مدارس ما باید با دانش آموزان اخلاق مدار، متفکر، گفت گو مدار، پرسشگر و خلاق و سازنده را پرورش دهد.
برای رفع مشکل کمبود زیرساخت های آموزشی در کلان نیز با بهره مندی از ظرفیت خیرین تلاش خواهد شد بخشی از موانع برداشته شود تا مسیر کسب دانش برای آینده سازان کشورمان هموار تر شود.
اکنون که در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج)، هدایت ها و حمایت های رهبر معظم انقلاب و درایت دولت محترم و نگاه ویژه ای که جناب آقای دکتر عبداللهی نماینده محترم عالی دولت در استان به حوزه ی آموزش و پرورش دارند، انتظار می رود معلمان و مربیان گرانقدر نیز در عرصه ی تعلیم و تربیت و در مسیر تعالی نظام آموزشی با خدمت شبانه روزی و بهره مندی از تمامی ظرفیت ها نقش خطیر خود را به انجام رسانند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.