تصویر
پیام فرماندار کرج بمناسبت روز نیروی انتظامی
13 مهر 1402 - 13:20
7
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج با صدور پیامی فرا رسیدن روز نیروی انتظامی را به مدافعان امنیت کشور تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری با صدور پیامی فرا رسیدن روز نیروی انتظامی را به مدافعان امنیت کشور تبریک گفت.

دکتر یحیی رمضانی ضمن بزرگداشت روز نیروی انتظامی و هفته وحدت اظهار داشت: دنیایی سراسر صلح و آرامش نیاز هر جامعه‌ ای است، نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان ‌آور آرامش و عدالت باشد و فراجا، حافظ جان و مال و ناموس ملت در عرصه های امنیت خوش درخشیده است.
وی با اشاره به اینکه بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می‌افتد، افزود: هفته‌ نیروی انتظامی فرصتی است تا از تلاش‌های بی شاٸبه سبز قامتان و مدافعان امنیت کشور، حماسه سازان پیروز و سنگرداران همیشه بیدار درمجموعه زحمتکش و وفادار سازمان نیروی انتظامی که سرافرازانه امنیت را در جامعه برقرار می سازند، تبریک و تهنیت عرض نماییم.

دکتر رمضانی با بیان اینکه نیروهای انتظامی در همه شئونات زندگی مردم اثرگذار هستند و در تمامی عرصه ها و برهه های حساس،جان بر کف و همیشه در صحنه حضور چشمگیری دارند، گفت: اهتمام برادران پرتلاش فراجا با روحیه جهادی در صیانت از تامین امنیت پایدار ایران اسلامی در همه عرصه‌های مورد نیاز ایران عزیز و انقلاب اسلامی ستودنی است و یقیناً از اذهان ملت شریف و بزرگ ایران پاک نخواهد شد.
اینجانب ضمن تبریک هفته فراجا به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مطلوب مدیران و آحاد کارکنان به ویژه فرمانده محترم انتظامی استان البرز و شهرستان کرج صمیمانه و تشکر به عمل آورده و توفیقات روز افزون همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت جامعه ولایتمدار موفق و موید باشید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.