تصویر
پیام فرماندار کرج بمناسبت سالروز ولادت سرداران کربلا
15 اسفند 1400 - 9:03
1
غفور قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، بمناسبت فرخنده میلاد سومین پیشوای شیعیان جهان،امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار و ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع)بعنوان روز جانباز پیام صادر نمود و در ادامه این روز را خدمت سردار عبداللهی استاندارمحترم البرز تبریک و تهنیت گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون استاندار و ، بمناسبت فرخنده میلاد سومین پیشوای شیعیان جهان،امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار و ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع)بعنوان روز جانباز پیام صادر نمود و در ادامه این روز را خدمت سردار عبداللهی استاندارمحترم البرز تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
عید سعید و پر برکت سوم شعبان المعظم،مقارن با ولادت با سعادت سیدمظلومان،سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیهما السلام،الگوی مکتب پاسداران را بر سبز قامتان سپاه اقتدارمند پاسداران تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
گرامی میداریم یاد و خاطره شهدای پاسدار را، بزرگ مردانی که از بطن جامعه جوشیدند و در جهاد علیه باطل کوشیدند و به تاسی از حضرت امام حسین (ع) ، الگوی بی بدیل بشریت در پاسداری از حریم عزت و دین حضرت محمد (ص)،انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانیدند.

درود بر شهدای راه اسلام،بر رزمندگان، و بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برادران ارتشی از قوای مسلح تا بسیج که از اوان انقلاب در عرصه رزم و جهاد مقدس، جانبازی کرده اند و افتخارات بزرگی را تا عصر امرز برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده اند.
در ادامه این پیام، ضمن گرامیداشت یاد خاطره سردار« شهید حاج قاسم سلیمانی» و شهدای پاسدار آمده است: بی گمان عزت، اقتدار و امنیت این مرز و بوم مرهون ایثارگری دلاورانی است که بی وقفه هر دم آن با نقد جان خویش انقلاب را حفظ کرده اند،کمر به حفظ میراث خونبهای شهدا بستند و پیوسته با نثار جان و ازخودگذشتگی، امنیت، اقتدار و آسایش را برای ایران سرافراز به ارمغان آوردند.
نامگذاری حکیمانه این روز توسط امام خمینی (ره) به نام روز پاسدار فرصت مغتنمی است تا از رشادت‌ها و پایمردی‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی که در راه دفاع از نظام صحنه‌هایی سراسر شور و عشق را با اخلاص و ایمان آفریدند قدردانی شود.

چهارم شعبان المعظم نیز سالروز میلاد خجسته سید و سالار آزادگان جهان و بزرگ جانباز اسلام و پرچمدار دفاع از حرمت حریم ولایت، حضرت ابوالفضل العباس (ع) به واسطه رشادت و جانفشانی‌های پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و همچنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور بعنوان روز‌ جانباز نامگذاری شده است.
روز پاسدار روز تجلی و تحقق صیانت و پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور حراست از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است و جانبازان نماد ایثار و گذشت و مصداق واقعی مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی هستند.

رشادت‌ها و حماسه آفرینی سبزپوشان پاسدار و جانبازان و ایثارگران گرانقدر در طول هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم.
اینجانب، ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار،چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت امام سجاد (ع) را محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، پاسداران مخلص و جانبازان و ایثارگران گرانقدر و خانواده‌های معزز این عزیزان و مردم شریف و شهید پرور شهرستان ، ویژه محضر "سردار معظم سپاه جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم استان البرز" تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند منان توفیق روز افزون ایشان را در مسیر توسعه استان مسالت می نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.