تصویر
پیام فرماندار کرج بمناسب روز شهرداری و دهیاری ها
14 تیر 1402 - 9:06
0
کاوه حدادپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج بمناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها پیام صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


کاوه حدادپور معاون استاندار و بمناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها پیام صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
شهرداران کلیدداران اصلی شهرها هستند و ویترین ورودی به هر شهر از منظر خدمات شهری شهرداری ها به بوته سنجش میزان موفقیت شهرداران در آبادانی شهرها گذاشته و ارزیابی می شود.
بی گمان نبض تپنده شهرها در دستانشان است و قطع حلقه ای از زنجیره خدمت به شهروندان، کل نقشه پازل توسعه شهری را درهم می ریزد.
سر و سامان شهر با حضور شهرداران موفق و عمل گرا میسر است و مسیر رشد شهرها از شاهراه ایده های خلاقانه و پویای مدیران شهری می گذرد.

کلانشهر بیش از دو میلیون جمعیتی نیز بعنوان یکی از پنج کلانشهرهای بزرگ کشور در طول این سالها، بخوبی نقش ویژه خود را در پازل کلان توسعه شهری ایفا نموده است؛ هرچند هنوز مسیر طولانی در رسیدن به مقصد ابرشهر آرمانی فاصله داریم اما، امید می رود با حضور شهردارانی از جنس گام دوم انقلاب در ایستگاه خدمت به مردم، مسیرهای از توسعه جامانده را سریع تر بپیماییم.
در این راه، روستاها نیز نباید از قافله خدمت دور بمانند و نقش بی بدلیل مناطق ویژه گردشگری روستایی با بهره مندی از ظرفیت های ویژه بوم گردی می تواند چراغ روستاها را روشن نگاه دارد.
قطعا شهرداری ها و دهیاری ها با بهره گیری از تجارب شهرداران پیشین و ترسیم نقشه راه و پیوست فرهنگ مشارکت و رضایتمندی شهروندان در اجرای طرح ها و بکار گیری اصول فنی در مقاوم سازی اماکن عمومی و بافت های شهری و روستایی، پیش بینی گشایش مسیرهای ترافیکی و توسعه حمل و نقل عمومی و توسعه فضاهای سبز شهری و گردشگری ، تحقق درآمدهای پایدار در روستاها و شهرها و در رأس همه این فعالیت ها، تکریم مردم و پاسخگویی سریع و به موقع با هدف جلب و ارتقای سطح رضایت مندی آنها بعنوان ولی نعمتان خود کمترین آزمون و خطا را از دوران مدیریتی خود در کارنامه توسعه شهری به ثبت خواهند رساند.
در این مسیر برای دستیابی به شاخصه های یک شهر سالم، زیبا، پویا و توسعه یافته نیازمند اهتمام جدی تمامی مسئولان و تلاشگران عرصه مدیریت شهری ضروری است.
اینجانب ضمن تبریک این روز، از خدمات شبانه روزی شهرداران، دهیاران و کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری ها و دهیاری های شهرستان کرج و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.