تصویر
پیام فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
03 خرداد 1402 - 9:12
1
سردار" حمید هداوند" با صدور پیامی سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.
ارسال توسط :
پ
پ


سردار" حمید هداوند" با صدور پیامی سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:
به حق "سوم خرداد"؛ تکرار واژه ای تکرار ناشدنی است که سال های سال از تکرار آن میگذرد و هر ساله در سال روز تولدش، رنگی مقاوم تر به خود میگیرد.
عملیات بزرگ و غرور آفرین "بیت المقدس" در سوم خرداد ۱۳۶۱ به عنوان یک رخداد بزرگ و سرنوشت‌ساز، نه تنها جغرافیای جنگ را به نفع رزمندگان اسلام تغییر داد، بلکه تمام معادلات دشمن بعثی را بر هم ریخت و باعث نگرانی بیش از پیش حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان جهت برون رفت از این بحران شد.
این روز یادآور کوچه پس کوچه های ترک خورده خرمشهر می باشد که خاطرات تلخ و شیرین سال های آغاز جنگ تحمیلی را برای یادگاران آن روزها تداعی می‌کند، اما به جرات می‌توان گفت که خرمشهر امروز به یاد دیروزها زنده است، به یاد همین سوم خرداد ها و رشادت هایی که جوانانش آفریدند، یاد زنده دلان خفته در خاک،گلزار های شهدا و به راه و منش پهلوانانی که هرگز نمیمیرند.
بی‌تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) است، حماسه ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشت.
امروز نیز تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، هوشیاری نیروهای مسلح و انسجام مردمی، توطئه های قدرت های استکباری علیه ایران اسلامی را نقش برآب کرده و در سایه وحدت و یکدلی،ملت قهرمان ایران در برابر تمامی زیاده خواهان چون دژی استوار ایستاده تا همچون گذشته حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گرانبهای آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

در پایان، جای آن دارد که خاطره حماسه عظیم بیت المقدس و سوم خرداد را شایسته زنده کنیم و با بزرگداشت حماسه دلیرمردان آن عملیات، برای شادی ارواح مطهر شهدای حماسه و تجدید میثاق با امام راحل (ره) در پاسداری از خون آن عزیزان کوشا باشیم.

سرتیپ دوم پاسدار "حمید هداوند"

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.