تصویر
پیام فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم
18 مرداد 1402 - 14:12
شناسه : 616876
2
سردار "حمید هداوند" در پیامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع حرم، 18 مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

سردار "حمید هداوند" در پیامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع حرم، ۱۸ مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.
"
متن این پیام به این شرح است:
۱۸مرداد در تقویم روز بزرگ مردانی ثبت شد که نام و نشان "مدافع حرم" را به روی سینه دارند.
روز آنانی که به نام پروردگار خود هجرت کردند و غریبانه خون پاکشان در سرزمینی دیگر به دور از اهل و عیالشان ریخته شد.
مدافعان حرم، سفیران و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در مبارزه با دشمنان اسلام به شمار می روند، آنان که در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبری به بصیرت و شناخت حق از باطل دست یافتند و فرسنگ ها دورتر از میهن شان به منظور شکست جبهه استکبار و تکفیر، از جان خویش گذشتند و به نبرد با اندیشه های افراطی شتافتند.

مدافعان حرم دلاور مردانی از تبار شهدای دفاع مقدس و وارثان ارزش ها هستند که یکبار دیگر در تاریخ حماسه آفرینی های ایران خوش درخشیدند و سال ها پس از پایان جنگ تحمیلی با تاسی از آموزه های حق طلبی سیدالشهداء (ع) به منظور دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) به مصاف با اندیشه های افراطی و تکفیری رفتند و جامه شهادت، برازنده قامت استوارشان شد.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه فرماندهی انتظامی استان البرز، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع حرم به ویژه علمدار شهدای محور مقاومت حاج "قاسم سلیمانی"، یک بار دیگر با آرمان های این عزیزان در ایجاد نظم و امنیت ایران اسلامی و شکوفایی هرچه بیشتر کشور تجدید میثاق می کنم.


سرتیپ دوم پاسدار "حمید هداوند

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.