تصویر
پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
14 بهمن 1402 - 10:12
0
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

« دهه مبارک فجر یادآور موفقیتی است که با رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های مردم شریف کشورمان به رهبری امام راحل به دست آمد و طی آن مسیری نو برای سرنوشت کشور ترسیم و تعیین شد و نهال آزادگی ، استقلال، خودباوری و خودکفایی در ضمیر کشور کاشته شد و با خون پاک شهیدان و زحمات خادمان کشور این نهال آبیاری و پرورش یافت و امروز به درختی تنومند با ثمراتی ارزشمند بدل گردید تا در زمینه‌های مختلف علمی ،صنعتی ،نظامی و سیاسی در برابر قدرت‌های مختلف جهان قد علم کند .

تلاشگران صنعت برق کشور نیز دوشادوش همه مردم ، با تلاش و کوشش بی مثال خود، با نیل به دستاوردهایی ارزشمند و توسعه این صنعت زیربنایی ، بستر پیشرفت و خودکفایی را در همه زمینه‌ها فراهم آوردند.
خدا را شاکریم که با همت و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان البرز و همراهی مردم شریف استان توانستیم با خدمت رسانی مناسب و تامین برق پایدار و مستمر، در رضایتمندی هم استانی‌های عزیزمان نقشی تاثیرگذار داشته باشیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی را به مردم ایران اسلامی؛ به ویژه مردم شریف استان البرز تبریک عرض می‌نمایم و از پیشگاه خداوند متعال سعادتمندی و موفقیت روز افزون برای این ملت شریف و همیشه در صحنه خواستارم .
ان شاء الله این انقلاب ، مقدمه استقرار حکومت جهانی حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و برقراری صلح و عدالت در سراسر جهان خواهد بود.
»
مسعود خواجه‌وند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.