تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

پیام مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت هفته قوه قضائیه
03 تیر 1402 - 8:23
1
عبدالله دارایی مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی البرز پیامی به منظور گرامیداشت هفته قوه قضائیه صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


عبدالله دارایی مدیرکل تعاون،کار ورفاه البرز پیامی به منظور گرامیداشت هفته قوه قضائیه صادر کرد.

در پیام وی آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
قوه قضائیه بازوی توانمند نظام اسلامی است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
هفته اول تیرماه سالروز شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش توسط منافقان کوردل به نام هفته قوه قضاییه نامگذاری شده و فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش ها و زحمات مجموعه دستگاه قضایی است.
قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران است که برقراری عدالت، امنیت و سلامت اجتماعی از وظایف این دستگاه بوده و بی شک بخش عظیمی از امنیت و آسایش و سلامت اجتماعی جامعه مرهون زحمات و تلاش بی وقفه مسوولین و کارکنان خدوم دستگاه قضایی است.
هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران متعهد عرصه قضا و عدالت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران‌ با وفای ایشان و دیگر شهدای والامقام، هفته قوه قضاییه را به تمامی تلاشگران این عرصه در کشور به ویژه مجموعه دستگاه قضایی در استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون و سربلندی برای همه خدمتگزاران صدیق نظام ‌مسئلت دارم.

#قوه_قضاییه

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.