تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

پیام مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت روز خبرنگار
18 مرداد 1401 - 9:15
1
عبدالله دارایی مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی البرز به مناسبت 17 مرداد گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون،کار ورفاه البرز به مناسبت ۱۷ مرداد گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در متن پیام وی آمده است :
"ن والقلم و ما یسطرون "
۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند و در راه حقیقت و رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و موثق،همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام می ورزند.
تلاقی عاشورای حسینی و روز خبرنگار؛ تداعی‌گر حماسه آفرینی حضرت زینب کبری(س) و حضرت امام سجاد (ع) به عنوان راویان و پیام آوران عاشورا و احیاکنندگان نهضت حسینی است.
بی تردید هنر و قلم خبرنگاران آزاده و آگاه ایران زمین و به ویژه اصحاب رسانه و خبر سزاوار شایسته ترین قدرشناسی و تکریم هاست، چرا که این عزیزان از یک سو بیان کننده دستاوردهای مسئولان و از سوی دیگر راوی انتقادهای سازنده از کسانی هستند که هدفی جز گره گشایی از مشکلات مردم را دنبال ننموده و چون چراغی روشن در مسیر مدیریت اجرایی استان نور افشانی می نماید.
اینجانب با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بزرگداشت ماه ایثار و فداکاری و شهادت، یاد شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی داشته و از تلاش‌ های ارزنده تلاشگران عرصه‌ی خبر استان البرز که همواره در جهت پوشش واطلاع رسانی خدمات خانواده بزرگ تعاون،کارورفاه اجتماعی در استان در تمامی برنامه های و ماموریتهای این مجموعه بزرگ خدمت رسان ،تلاش بی بدیلی ارائه نموده اند وتشکر می نمایم.
امید است خانواده بزرگ رسانه استان البرز با هدف امیدبخشی به جامعه ضمن آگاهی از نیاز‌ها و مطالبات مردم بویژه موضوع مهم اشتغال و کار، در راستای انعکاس دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی گام های موثری بردارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.