تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

پیام مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان و روزمبارزه با استکبار جهانی
12 آبان 1401 - 13:23
1
عبدالله دارایی مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی البرز به مناسبت فرارسیدن13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد : در متن پیام وی آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله سیزدهم آبان در تقویم کشور سراسر حماسه و افتخار ایران عزیز اسلامی، برگی زرین و مقطعی حساس و سرنوشت ساز در انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور حماسه آفرینی دانش آموزان شهیدی است که با نثار خون خود درس آزادگی و مبارزه با استکبار را به جهانیان آموختند.
ارسال توسط :
پ
پ

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون،کار ورفاه البرز به مناسبت فرارسیدن۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد :
در متن پیام وی آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله سیزدهم آبان در تقویم کشور سراسر حماسه و افتخار ایران عزیز اسلامی، برگی زرین و مقطعی حساس و سرنوشت ساز در انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور حماسه آفرینی دانش آموزان شهیدی است که با نثار خون خود درس آزادگی و مبارزه با استکبار را به جهانیان آموختند.
روز مبارزه با استکبار جهانی یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویانی است که با پیروی از راه امام (ره)،استکبار جهانی را درهم شکسته و فریاد آزادی خواهی ملت ایران را در گوش جهانیان طنین انداز کرده و مسیر را برای حرکت جوانان ایران اسلامی روشن ساختند.
سیزدهم آبان ماه سرشار از روح پایداری، فداکاری و مقاومت جوانان رشید و غیور ایران اسلامی در مبارزه علیه استکبار جهانی است و به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت‌های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است واین مناسبت غرور آفرین روزی است که همه مجاهدان راه انقلاب و اسلام و استکبارستیزی با شهیدانی که برای استقرار نظام اسلامی و در راه صیانت و حراست از آن جان باختند و با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ولایت امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید بیعت می نمایند .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ، فرا رسیدن روز دانش آموز ، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه دانش آموزان استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال سربلندی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه‌ منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسألت می نمایم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.