تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

پیام مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت آغاز دهه فجر و ۱۲ بهمن
11 بهمن 1401 - 13:17
1
عبدالله دارایی مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و 12 بهمن سالروز بازگشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون،کار ورفاه استان البرز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و ۱۲ بهمن سالروز بازگشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

در متن پیام وی آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا ؛حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است
دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود.
پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که به رهبری امام خمینی (ره) در پرتو آموزه های حیات بخش دین مبین اسلام و فرهنگ عاشورایی روح تازه ای در کالبد ملت دمید و در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست .
نقش بی بدیل همبستگی و اتحاد مردم برای تحقق آرمان های الهی و متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی و خداجویی و ولایت مداری ملت بزرگ ایران، منجر به پیروزی قیامی گردید که انفجاری از نور و ایمان و الگویی شایسته و بی بدیل برای آزادی خواهان و مظلومان جهان گردید و موجب روییدن درخت ایستادگی و مقاومت در برابر گردنکشان و مستکبران عالم شد.
همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانات روشنگرانه خویش در خصوص این ایام الله می فرمایند که ؛دهه‌ی فجر، دهه‌ی تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره‌های پُرشکوه آن روزها؛ دهه‌ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب ودهه‌ی گرامیداشت بزرگترین معجزه‌ی الهی در این روزگارهاست ، لذا با تکیه بر این کلام امید بخش معظم له و در راستای جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری ودر جهت خنثی کردن توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب و میهن اسلامی ایران می بایست امروز و در این مقطع به بازخوانی کارآمدی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ، پیشرفت ها و شاخص‌های رشد و بالندگی های کشور در عرصه های ملی و بین المللی بپردازیم تا نسل های بعدی انقلاب در این خصوص به بینش و بصیرت بیشترو عمیقتری از انقلاب شکوهمند اسلامی دست پیدا یابند.
اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم بزرگ ایران اسلامی و بخصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی که بی شک با خون خود نهال انقلاب را آبیاری وتناور کردند از خداوند متعال عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان خواستارم .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.