تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

پیام مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
19 بهمن 1401 - 14:08
2
عبدالله دارایی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و حضور پرشور در راهپیمایی این روز فرخنده پیامی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون،کار و رفاه استان البرز به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و حضور پرشور در راهپیمایی این روز فرخنده پیامی صادر کرد.

در متن پیام وی آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله بیست و دوم بهمن روز عزّت، اقتدار و خودباوری ملّت بزرگ ایران است در حقیقت، صیانت از خون‌های پاک هزاران شهید سرافراز و تکریم تلاش‌های ارزنده ایثارگرانی است که در به ثمررسیدن انقلاب و دفاع مقدّس، از جان عزیز خویش گذشتند؛ انقلابی که با اتحاد توده های مردمی شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برای برانداختن ظلم و حاکمیت عدالت و دین برپا شد.
تک تک لحظه های بهمن ۵۷ پر از خاطرات انقلابی است که در جان و ذهن این ملت هر روز پرشورتر از دیروز می جوشد تا نشان دهد ملت انقلابی و ولایی ایران مقاوم و استکبار ستیز بر سر آرمان های انقلاب اسلامی خود ایستاده و این ایستادگی را در صحنه های مختلف به اثبات رسانده و بیش از چهار دهه است که تلاش موفق کشور عزیز اسلامی ما نیز در عرصه‌های داخلی و خارجی؛ ثمره روحیه مجاهدانه، انقلابی و شهادت طلبانه و بدلیل حضور پررنگ و آگاهانه نسل‌های اول و دوم و سوم و چهارم انقلاب در عرصه‌های گوناگون بوده است.
لذا همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) در بیانات اندیشمندانه خود در خصوص اهمیت تبیین و بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی ،دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن تاکید نموده ومیفرمایند ؛"راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ نشان‌دهنده‌ی عزم عمومی ملت ایران است؛ مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌یی از اقتدار نظامی و تواناییهای تبلیغاتی و سیاسی، مرعوب میکند.
" لذا بی تردید مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی نیز بار دیگر امسال هم چون سنوات گذشته در لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و نشان خواهند داد که ملت ایران همواره با قدرت بر سر آرمان های انقلاب ،اسلام و رهبری ایستاده و پا پس نخواهد کشید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان همیشه جاویدان انقلاب اسلامی ،فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را به ملت عزیز ایران اسلامی بویژه آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان البرز تبریک عرض نموده و اعلام می داریم همراه با جامعه بزرگ کار و تلاش وتعاون استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن بار دیگر اقتدار، همدلی و همراهی خود با انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهیم کشید و به دشمنان ثابت خواهیم نمود همواره همراه انقلاب اسلامی هستیم و در راستای اعتلای آرمانهای والای انقلاب تا پای جان ایستاده ایم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.