تصویر
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی
08 دی 1401 - 14:50
0
سعید جابری انصاری، در پیامی سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

سعید جابری انصاری، در پیامی سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی ا، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به مناسبت فرا رسیدن سالروز ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله ۹ دی ماه از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور بی‌نظیر مردم و رقم زدن صحنه‌ای عظیم از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان به وقوع پیوست.
حضوری آگاهانه در فضایی غبارآلود که با بمباران تبلیغاتی دشمن، تشخیص حق از باطل مشکل بود، اما ملت بصیر و حماسه‌ساز تحت زعامت مقام معظم رهبری، مقتدر و آگاه، لحظه‌شناسی تاریخی خود، راه را بر نفوذ افکار شیطانی استکبار جهانی بسته و جایگاه واقعی حق در مقابل باطل را به خوبی نمایان ساختند.
دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها در جبهه‌های مختلف طعم تلخ شکست در برابر ملت ایران اسلامی را چشیده بودند؛ این بار با طرحی تازه و از پیش تعیین شده وارد کارزار نبرد با امنیت و استقلال این سرزمین شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن تسلیت شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران عزیز اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم ، شهدای امنیت و یاد سرباز ولایت و سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این تربیت یافته مکتب عاشورایی امام حسین (علیه السلام) ، از آحاد مردم فاطمی و بصیر درسراسر کشور بالاخص استان البرز، دعوت کرد تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی بویژه در پایگاه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه شرکت کرده و ؛دگر بار با مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تجدید عهد نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.