تصویر
پیام مهندس جعفری فرماندار چهارباغ به مناسبت شهادت آیت الله مدرس و روز ملی مجلس
10 آذر 1401 - 10:21
5
مهندس جعفری فرماندار چهارباغ به مناسبت شهادت آیت الله مدرس و روز ملی مجلس پیامی صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس جعفری فرماندار به مناسبت شهادت آیت الله مدرس و روز ملی مجلس پیامی صادر کرد.

?بسم الله الرحمن الرحیم?
?بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۷۲ ش، دهم آذرماه، سالروز شهادت مجاهد نستوه و اسوه بزرگ حق‏مداری و ظلم‏ستیزی، آیت‏ اللَّه سید حسن مدرس، به عنوان روز مجلس نام‏گذاری شده است.
با مطالعه شخصیت اخلاقی، و سیاسی این مرد بزرگ، می توان به نقش و جایگاه ایشان در ایجاد مرکز قانون گذاری و رسیدن به مردم سالاری پی برد.
مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانوگذار و ناظر اجرای قوانین است و نمایندگان مجلس که از بین نخبگان و توسط مردم تشکیل می شود، علاوه بر جایگاه سیاسی خود، از جهت اخلاقی و اجتماعی نیز مورد توجه مردم هستند.
در واقع قوه مقننه نهادی است نه با برآمدن از دل مردم، به عنوان خانه ملت شناخته شده و نماد مساپ و بی بدیل پردم سالاری دینی است.

حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، یک مشارکت در سرنوشت کشور است و مجلس شورای اسلامی به عنوان نماد مردم محوری و قانونگرایی در کشور است و جایگاه عظیم و بزرگی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سید حسن مدرس، این روز مهم را خدمت همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاصه مجمع نمایندگان استان البرز و نماینده شریف و محترم حوزه انتخابیه شهرستان چهارباغ تبریک عرض نموده و برای ایشان توفیقات روزافزون آرزومندم.

جعفری اسکندرلو
فرماندار چهارباغ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.