تصویر
پیشبرد اهداف عالی مدیریت شهری و ارتقاء کیفی خدمات ، مستلزم هماهنگی بیشتر دوایر و معاونتها
14 شهریور 1401 - 10:30
2
شهردار کمالشهر درجلسه ای که با حضور معاونین شهرداری و با هدف بررسی مشکلات و ارا ئه راهکار در خصوص رفع آن ،برگزارشد با تاکید برهماهنگی بیشتر دوایر و معاونتها گفت:رفع موانع خدمت و جلب رضایت شهروندان همواره در اولویت امور قرار دارد و باید اقدامات انجام شده و برنامه های در دست تدوین با بانگرش ارتقاء خدمات شهرداری صور ت پذیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

درجلسه ای که با حضور معاونین شهرداری و با هدف بررسی مشکلات و ارا ئه راهکار در خصوص رفع آن ،برگزارشد با تاکید برهماهنگی بیشتر دوایر و معاونتها گفت:رفع موانع خدمت و جلب رضایت شهروندان همواره در اولویت امور قرار دارد و باید اقدامات انجام شده و برنامه های در دست تدوین با بانگرش ارتقاء خدمات شهرداری صور ت پذیرد.

دکتر بهمنی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری دوره ای جلسات شورای معاونین و مسئولین دوایر شهرداری ، میتواند در انسجام دیدگاه ها و هدفمندی خدمات تاثیرگذار بوده و مفیدواقع گردد.
شهردار کمالشهر در خاتمه ضمن تاکید بر تداوم همکاری فی مابین دوایر شهرداری گفت: عالی ترین هدف ما در مجموعه مدیریت شهری ار ائه خدمات مطلوب به شهروندان است و این امرجز با همکاری و همفکری فی مابین واحدها و معاونتها و نیز مشارکت و همدلی شهروندان گرامی میسر نخواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.