تصویر
پیش‌بینی اعتبار مناسب برای اصلاح هندسی معابر و اصلاح نقاط پرخطر هشتگرد در بودجه سال ۱۴۰۱
19 خرداد 1401 - 15:42
3
مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد به همراه سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و نماینده پلیس راهور از نقاط بحرانی ترافیکی شهر بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به همراه سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و نماینده پلیس راهور از نقاط بحرانی ترافیکی شهر بازدید کردند.

افشاری با اشاره به پیگیری های کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در زمینه اصلاح هندسی معابر و رفع ترافیک و اصلاح نقاط پرخطر ، از پیش‌بینی اعتبار مناسب برای این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد .
وی گفت : ترافیک خیابان اصلی شهر که در برخی از ساعات شبانه روز به ویژه در عصر مشاهده می‌شود ناشی از وجود اصناف مختلف ، مراکز درمانی ، داروخانه ها و سایر مراکز خدماتی در این بخش از شهر می باشد و شهرداری شورای اسلامی شهر در نظر دارد تا در سال جاری با اقداماتی از قبیل جابجایی و جانمایی ایستگاه های تاکسی ، ایجاد پارکینگ های طبقاتی و پارکینگ عمومی ، اصلاح هندسی میادین و بلوار ها نسبت به کاهش ترافیک این مسیر اقدام نماید .
وی افزود : کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر یکی از کمیسیون های فعال در این زمینه بوده و انتظار می‌رود با بررسی کارشناسانه و بهره گیری از نظرات دستگاههای مرتبط این مشکل مرتفع گردد.
افشاری از همکاری و تعامل پلیس راهور در جهت هدایت خودروهای عبوری در زمان اجرای پروژه های عمرانی و اقدامات موثر در راستای رفع ترافیک خیابان‌های اصلی و تشکر نمود .
تهیه طرح جامع ترافیکی و ایجاد جاده های کمربندی می تواند در کاهش ترافیک بلوار اصلی شهر هشتگرد موثر باشد و شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در این زمینه پیگیری خواهد نمود .

@

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.