پیشرفت‌های جوامع در گرو مسئله امنیت
  • مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ساعت: 16:10
  • شناسه : 672712
    4
    فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در سخنرانی پیش از خطبه هاي نماز جمعه این شهر در دومین روز از هفته انتظامی گفت: پیشرفت اقتصادی و پیشرفت علمی جوامع در گرو مسئله تامین امنیت است.

    فرمانده انتظامی شهرستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر در دومین روز از هفته انتظامی گفت: پیشرفت و پیشرفت علمی جوامع در گرو مسئله تامین امنیت است.

    سرهنگ "کامران ملکی" در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی در مصلای این شهرستان در جمع نمازگزاران به سخنرانی پرداخت.
    این مقام انتظامی در سخنان خود اظهار داشت: انتظامی کشور به عنوان یک دستگاه مردمی با حضور فعال خود در تمامی عرصه ها نقش مهمی در تامین و گسترش امنیت پایدار در جامعه بر عهده دارد.
    وی ادامه داد: انتظامی با پشتوانه اعتماد عمومی و با اتکا به خلوص و تعهد کارکنان خدوم خود، ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با مردم داشته و در تمامی صحنه ها به ویژه در تامین و حفظ امنیت مردم نقش مهمی ایفا می‌کند.
    سرهنگ ملکی افزود: این نهاد مردمی و انقلابی از بدو تاسیس تا به امروز در خط مقدم حفظ امنیت مردم، بهترین و مخلص ترین کارکنان خود را به انقلاب اسلامی و مردم تقدیم کرده است، شهدایی نظیر شهید "محمد مهدی وکیلی" که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.
    فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با اشاره به اینکه مقوله پیشرفت اقتصادی و پیشرفت علمی جوامع در گرو مسئله امنیت است، خاطر نشان ساخت: امروز انتظامی سهم بزرگی در امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط جامعه دارد.
    گفتنی است، همزمان با برگزاری نماز جمعه در مصلی شهرستان فردیس خدماتی نظیر ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان حقوقی، روانشناسی و انتظامی و رسیدگی به مشکلات شهروندان توسط کارشناسان فرماندهی انتظامی این شهرستان و انجام تبلیغات میدانی برای جذب جوانان در فرماندهی انتظامی صورت گرفت.

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر