سخنگو و نائب گفت: تمامی پیشرفت ها و داشته هایمان در این سال ها را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و فداکاری ایثارگران سرافراز و صبر و وفای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و باید همواره قدردان و شاکر این عزیزان باشیم.

عمار ایزدیار ضمن بزرگداشت روز شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت: نام گذاری ۲۲ اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا فرصت ارزنده و گرانقدری است برای یادآوری رمز جاری ماندن یاد و نام شهدای والامقام، آن الگوهای ایثار و استقامت، شجاعت و شهامت و پاسداران حریم ولایت و همچنین تبیین و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت است.
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه تکریم شهدا، تکریم قیام و نهضت انقلاب اسلامی است؛ افزود:تا زمانی‌که نام شهدا زنده است، پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته خواهد ماند.
ایزدیار به اهتمام در نامگذاری معابر سطح شهر به نام شهدا یادآور شد: ‎هویت این معابر و شهر و کشورمان وابسته به رشادت و شجاعت این رزمندگان است، که برای استقرار نظام اسلامی و اقتدار جهان اسلام از جان خود گذشته اند.
وی بیان کرد: نامگذاری نام شهدا در معابر وخیابان ها فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید موثر است.

تصویر