تصویر
“پیشرفت کشور درگرو توجه به دانایی و آموزش‌ و پرورش است
01 مهر 1402 - 9:17
شناسه : 658709
2
نشست صمیمی و هم اندیشی مدیران مدارس شهرستان چهارباغ با امام جمعه، فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات شهدای چهارباغ برگزار شد.

نشست صمیمی و هم اندیشی مدیران مدارس شهرستان با امام جمعه، فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات شهدای چهارباغ برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای محمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، به نقش و جایگاه ارزنده آموزش و پرورش در فراهم نمودن بسترهای رشد و توسعه جامعه اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که دولت مردمی سیزدهم، با سیاست گذاری و برنامه ریزی دقیق در تامین خواسته های بحق ان و ارزش و سرمایه گذاری در حوزه تعلیم و تربیت؛ امیدواریم اقدامات مهمی را در شهرستان نوپا و جوان چهارباغ شاهد باشیم.
ایشان در ادامه افزودند: مدرسه یک نهاد، ، و فرهنگی است که می تواند تاثیر بسیاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.
در این نشست حدود ۴ ساعته، نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام کلیه همکاران حوزه تعلیم و تربیت در سالهای گذشته تا به امروز اظهار داشت : امیدواریم مقدمات آغاز سال تحصیلی به گونه ای فراهم گردد که بازگشایی مدارس امسال ، شور و نشاط زاید الوصفی را در میان دانش آموزان و والدین ایجاد نماید.
فرماندار شهرستان چهارباغ همچنین از فرهنگیان و مدیران مدارس بعنوان گروههای مرجع وکسانی که می توانند آرامش را به جامعه و خانواده ها القا کنند،خواستار این شد که با تمام توان از التهابات جامعه بکاهند و دانش آموزان و خانواده هایشان را به شرکت گسترده در انتخابات اسفندماه ترغیب نمایند.
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان چهارباغ خاطرنشان نمود: در انتخابات گذشته میزان مشارکت مردم شهرستان چهارباغ بالاترین رتبه حضور در پای صندوق ها را در استان البرز و حتی کشوری داشته است و امیدواریم که در انتخابات پیش رو در اسفندماه نیز شاهد بالاترین میزان مشارکت اقشار مختلف و مردم شریف شهرستان چهارباغ باشیم.
ایشان در پایان افزودند: آموزش و پرورش بعنوان یک نهاد فرهنگی و آموزشی، در تربیت و پرورش آینده سازان و نسل نوجوان کشور نقشی بنیادی و اثرگذار داشته باشد، لذا از این جهت توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های آموزشی و بهبود خدمات در مناطق مختلف بویژه کمتر برخوردار بعنوان یک ضرورت تربیتی و آموزش باید در اولویت سیاست‌ گذاری‌ها و برنامه ریزی‌های نظام آموزشی جامعه در راستای عدالت آموزشی قرار گیرد.
در این نشست مدیرکل استان البرز و رئیس آموزش و پرورش شهرستان چهارباغ و ساوجبلاغ ضمن استماع نکات و نقطه نظرات مدیران مقاطع مختلف آموزشی این شهرستان، از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات آموزش و پرورش و فرهنگیان شهرستان قرار گرفتند.
تامین نیروی انسانی مجرب و متخصص، افزایش سرانه اماکن آموزشی، بهسازی مدارس و ایجاد فضای شاد برای دانش آموزان، تجهیز مدارس به امکانات نوین آزمایشگاهی، هوشمندسازی مدارس و.
.
.
از جمله موارد مطروحه در این نشست بود که فرماندار و امام جمعه شهرستان موکدا نیز خواستار پیگیری جدی این موارد شدند.

حجر گشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه ما در بحث انتزاع و استقلال آموزش و پرورش چهارباغ تمام قد آماده همکاری هستیم افزود: نامه های مختلفی به وزارت مربوطه فرستاده شده است و ما آماده ایجاد ساختار لازم از طرف متولیان امر و انجام این مهم و استقرار این بخش تاثیرگذار در تعلیم و تربیت جامعه دانش آموزی شهرستان چهارباغ هستیم:؛ البته ما فعلا یک نماینده و نمایندگی تام الاختیار در شهرستان چهارباغ را برای پیگیری امور در نظر داریم و ان شاءالله کار شروع خواهد شد و ساماندهی شهرستان چهارباغ بدون وقفه توسط رییس آموزش و پرورش شهرستان چهارباغ و ساوجبلاغ پیگیری و انجام خواهد شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.