تصویر
پیشرفت ۲۰ درصدی ساختمان مرکز آموزش آتش نشانی فردیس
11 بهمن 1402 - 17:02
3
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: پروژه ساختمان مرکز آموزش این سازمان با پیشرفت 20 درصدی همراه است و پیشرفت فیزیکی آن تا پایان سال به بیش از دو برابر این عدد می رسد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: پروژه ساختمان مرکز آموزش این سازمان با پیشرفت ۲۰ درصدی همراه است و پیشرفت فیزیکی آن تا پایان سال به بیش از دو برابر این عدد می رسد.

حسین عاشوری رئیس سازمان با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه ساختمان مرکز آموزش سازمان آتش نشانی، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه در آبانماه سال جاری کلنگ زنی شده و با گذشت حدود ۳ ماه ازآغاز پروژه، هم اکنون در مرحله فونداسیون و پیشرفت ۲۰ درصدی است.
وی افزود: به گفته ناظر پروژه، تجهیزات و آهن آلات لازم برای اجرای اسکلت بندی خریداری شده است.
اسکلت بندی این پروژه تا پایان سال انجام می شود و پیشرفت آن به بیش از ۴۰ درصد می رسد.
رئیس سازمان آتش نشانی گفت: پروژه ساختمان مرکز آموزش سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس در زمینی به مساحت هزار و ۲۵۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان در حال احداث است و طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار است تا دیماه سال آتی به بهره برداری برسد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.