تصویر
پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات بازسازی بوستان اتحاد/ مرمت بوستان اهری آغاز شد
10 بهمن 1402 - 15:27
1
مدیر منطقه 2 شهرداری فردیس با اشاره به نزدیکی فصل بهار، گفت: بوستان‌های محله‌ای منطقه 2 این شهرداری تا فرارسیدن ایام نوروز بازسازی می‌شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه ۲ شهرداری با اشاره به نزدیکی فصل بهار، گفت: بوستان‌های محله‌ای منطقه ۲ این شهرداری تا فرارسیدن ایام نوروز بازسازی می‌شوند.

فرامرز گلخو از پیشرفت ۴۰ درصدی بازسازی بوستان اتحاد رزکان نو خبر داد و اظهار کرد: عملیات جدولگذاری و بازسازی پیاده راه های این بوستان به اتمام رسیده و قرار است عملیات بهسازی فضای سبز و تعویض لوازم تندرستی و بازی کودکان و… آن نیز انجام شود.
وی در ادامه افزود: مساحت بوستان اتحاد ۷ هزار و ۶۰۰ متر مربع بوده و هدف از بازسازی آن افزایش آسایش شهروندی است.
گلخو مساحت بوستان اهری را ۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع خواند و گفت: عملیات بازسازی این بوستان نیز آغاز شده و قرار است تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
وی با اشاره به تاکید مبنی بر حفظ و افزایش سرانه‌های فضای سبز در شهر، عنوان کرد: این اقدام به منظور ارتقای کیفیت زندگی و افزایش سرانه مطلوب فضای سبز و رضایت شهروندان، بوستان‌های محلی با اولویت بندی بهسازی و ساماندهی می‌شود.
مدیر منطقه ۲ با اشاره به اینکه با همراهی همکارانم در معاونت های خدمات شهری و عمران این منطقه در صدد هستیم طرح استقبال از بهار را در منطقه ۲ متفاوت تر از هر سال اجرا کنیم، خاطرنشان کرد: این مهم بدون مشارکت شهروندان میسر نیست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.