تصویر
پیشرفت ۸۰ درصدی پارک بانوان فردیس
15 آبان 1402 - 15:49
2
محمدرضا احمدی نژاد در حاشیه بازدید از روند اجرایی پارک بانوان فردیس، با اشاره به اینکه این پارک با پیشرفت ۸۰ درصدی همراه است، اظهار کرد: فاز نخست بوستان بانوان فردیس با مساحت یک هکتار در مجاورت بوستان بهشت در حال احداث است.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد در حاشیه بازدید از روند اجرایی پارک بانوان ، با اشاره به اینکه این پارک با پیشرفت ۸۰ درصدی همراه است، اظهار کرد: فاز نخست بوستان بانوان فردیس با مساحت یک هکتار در مجاورت بوستان بهشت در حال احداث است.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات دیوارکشی، زیرسازی و احداث پیاده راه بوستان بانوان فردیس به اتمام رسیده است، عنوان کرد: این پارک دارای امکاناتی همچون رختکن، لوازم بازی کودکان، زمین بازی چند منظوره، فضای اداری، سرویس بهداشتی، پیست دوچرخه و… خواهد بود.
با بیان اینکه بانوان نیمی از جامعه هستند و تحقق مطالبات آنها برای از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: همکارانم در مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری این شهرداری در تلاش اند تا هرچه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث فاز اول پارک بانوان فردیس ۷۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس نگاه ویژه ای به توسعه فضاهای سبز شهری دارد، این مجموعه نیز با هدف ایجاد حس امنیت، افزایش کیفیت زندگی و احترام به مقام و حقوق بانوان احداث می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.