تصویر
پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه انتقال آب به اشتهارد
01 اسفند 1401 - 8:42
1
فرماندار اشتهارد از پیشرفت بالای ۸۰ درصدی پروژه راهبردی انتقال آب شرب به اشتهارد خبرداد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار اشتهارد از پیشرفت بالای ۸۰ درصدی پروژه راهبردی انتقال آب شرب به اشتهارد خبرداد.

ابراهیم کردلو گفت: کلنگ آغاز پروژه مهم انتقال آب به اشتهارد در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با حضور دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز و مدیران آب منطقه ای استان به زمین زده شد و عملیات حفاری و لوله گذاری این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۷میلیارد تومان شروع و با سرعت قابل توجهی از سمت اشتهارد در امتداد کمربندی و در نهایت جاده اشتهارد نجم آباد نظر آباد ادامه پیدا کرد.
وی افزود: پروژه با پیگیرهای مستمر،تشکیل جلسات ورفع موانع و مشکلات پیش رو در طول مسیر و همچنین هماهنگی های متعدد درون شهرستانی و استانی با پیشرفت قابل توجهی از سمت اشتهارد ادامه پیدا کرد و تا امروز که در منطقه نظر آباد اکیپ های پیمانکاری مشغول کار هستند بیش از ۳۶کیلومتر حفاری و لوله گذاری انجام شده است که به لحاظ اجرایی با پروژه های مشابه یک رکورد محسوب می شود.
فرماندار اشتهارد ادامه داد:این پروژه برای شهروندان شهرستان اشتهارد بسیار حیاتی و مهم است که پیگیری های روزانه برای تسریع در کار و جلب حمایتهای لازم استانی و کشوری برای بهره برداری از آن توسط مقامات استانی و فرمانداری صورت گرفته است و نتیجه آن در سرعت اجرای عملیات لوله گذاری در مسیر اشتهارد به نظر آباد مشهود است.
وی تاکید کرد: برگزاری نشست مشترک همکاری و هماهنگی های لازم با فرماندارشهرستان نظر آباد و سایر ادارات ذیربط هم صورت گرفته که امیدواریم این همدلی ها بزودی و در نهایت منجر به بهره مندی مردم شریف اشتهارد از مزایای این پروژه شود.
گفتنی است: بر اساس گزارش شرکت از سوی آب منطقه ای استان فاز اول این پروژه بزودی به بهره برداری می رسد.
همچنین انجام این پروژه در (فاز اول) افق ۵ ساله، (فاز دوم) افق ساله ۱۵ و (فاز سوم) تا افق ۲۵ سال آینده آب مورد نیاز اشتهارد را تامین خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.