تصویر
پیشگیری از قطعی آب فردیس نیازمند تامین ژنراتور برق است
19 اردیبهشت 1401 - 16:56
4
مدیر آب و فاضلاب شهرستان فردیس استان البرز اعلام کرد: برای پیشگیری قطعی آب آشامیدنی در فصل تابستان به تامین سه دستگاه ژنراتور برق برای ایستگاه های این شهرستان نیاز داریم.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر آب و فاضلاب شهرستان استان البرز اعلام کرد: برای پیشگیری قطعی آب آشامیدنی در فصل تابستان به تامین سه دستگاه ژنراتور برق برای ایستگاه های این شهرستان نیاز داریم.

«افشین میر» در حاشیه بازدید معاون سیاسی ، امنیتی و فرمانداری فردیس از ایستگاه های دیزل ژنراتور پمپاژ آب فردیس به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون پنج ایستگاه پمپاژ آب این شهرستان به ژنراتور برق مجهز شده و سه ایستگاه دیگر فاقدژنراتور برق هستند.
وی اظهار داشت: با توجه به ضروت تامین برق ایستگاه های پمپاژ آب در زمان قطعی برق به مولدهای اضطرای نیاز است که باید آنها را تامین و نصب کرد.
میر افزود: در این بخش تعاملاتی با اداره برق فردیس داشته ایم تا در شرایط قطع برق تهمیداتی پیش بینی کنند که ساعات قطع برق چاه های آب به حداقل زمان برسد.

مدیر آبفای شهرستان فردیس گفت: مهمترین برنامه اصلی آبفای فردیس توزیع متوازن آب در تمام نقاط شبکه است که در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و در دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۰ مخزن پنج هزار مترمکعبی در پارک بهشت فردیس افتتاح شد.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر عملیات حفاری ۲ حلقه چاه جدید در منطقه افشارزاده و محدوده سیمین دشت آغاز شده ضمن آنکه در سطح شهر سه کیلومتر خط انتقال و توزیع احداث و بیش از ۱۵۰ انشعاب فرسوده اصلاح شده است.
میر، طول شبکه توزیع آب فردیس را حدود ۶۰۰ کیلومتر ذکر کرد و گفت: قطع آب رابطه مستقیم با قطعی برق دارد که انتظار می رود اداره برق فردیس در این زمینه به آبفا کمک کند.
۴۸ هزار مشترک تحت پوشش آبفای فردیس قرار دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.