تصویر
پیش بینی بارش برف و هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای البرز
24 دی 1401 - 15:57
4
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح نارنجی بارشی برای این استان گفت : آسمان البرز از غروب امروز شنبه تا عصر فردا یکشنبه برفی است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح نارنجی بارشی برای این استان گفت : آسمان البرز از غروب امروز شنبه تا عصر فردا یکشنبه برفی است.

آرش گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی حاکی از گذر سامانه بارشی و سرد از منطقه است که به موجب آن رخداد بارش برف در کل استان از اواخر وقت امروز شنبه تا فردا یکشنبه خواهیم داشت.
وی ادامه داد: اختلال تردد در معابر و جاده های استان، یخبندان، لغزندگی، در ارتفاعات احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی از مخاطرات این وضعیت جوی است.
بهاروند احمدی گفت: پرهیز از سفرهای غیر ضروری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در راه ها ، تمهیدات لازم در صنعت برای جلوگیری از خسارات احتمالی ، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی و مدیریت در مصرف انرژی از مهمترین توصیه ها است.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح نارنجی بارشی برای این استان گفت : آسمان البرز از غروب امروز شنبه تا عصر فردا یکشنبه برفی است.
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح نارنجی بارشی برای این استان گفت : آسمان البرز از غروب امروز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.