تصویر
پیش بینی بارش رگباری و رعد و برق برای البرز
11 آبان 1402 - 13:51
1
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به پیش بینی ناپایداری جوی در این استان اعلام کرد: بارش رگباری باران و آذرخش از عصر امروز پنجشنبه در البرز شاهد خواهیم بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به پیش بینی ناپایداری جوی در این استان اعلام کرد: بارش رگباری باران و آذرخش از عصر امروز پنجشنبه در البرز شاهد خواهیم بود.

آرش گفت: بررسی نقشه های پیش یابی هوا بیانگر تغییر الگوی جوی در استان است که به موجب آن برخی مواقع رشد ابر و بارش رگباری باران به ویژه در جاده – چالوس پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: این وضعیت جوی فردا جمعه در استان البرز استمرار دارد ضمن آنکه دمای هوای استان به طور محسوس کاهش می یابد.
مدیرکل هواشناسی استان البرز به رانندگان و گردشگران توصیه کرد در حاشیه رودخانه های استان و جاده کرج – چالوس به سبب احتمال طغیان مسیل ها و ریزش سنگ توقف نکنند.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به پیش بینی ناپایداری جوی در این استان اعلام کرد: بارش رگباری باران و آذرخش از عصر امروز پنجشنبه در البرز شاهد خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به پیش بینی ناپایداری جوی در این استان اعلام کرد: ب

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.