پیمانکاران شهرداری زیر ذره‌بین باشند

با تاکید بر نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکاران شهرداری گفت: ضعف نظارت و تامین شرایط اولیه برای پاکبانان و در کنار آن سبزبانان مشهود است.

مریم قهرمانی‌صارم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به پیگیری موضوعات پاکبانان از شهرداری مناطق، اظهار کرد: طی هفته گذشته و پس از تذکرات مکرر در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر و به‌رغم نتیجه‌بخش بودن موضوعات و تذکرات متعدد و پیگیری‌های بی‌وقفه، موضوع بی‌نتیجه ماند.

وی افزود: باید اعلام کنم تاکنون اقدامی به معنای واقعی برای بهبود وضعیت قراردادی نیروهای پاکبان و ترمیم حقوق که منجر به دریافتی بیشتر و شرایط معیشتی بهتر برای آن‌ها شود، صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی اضافه کرد: تغییر ساعات کاری به نیمه شب بدون افزایش دستمزد و خطرات بیشتر حین کار در معابر را باید به کمبود ملزومات کاری از جمله البسه مناسب و دستکش اضافه کرد.

قهرمانی‌صارم تصریح کرد: مخالفت با افزایش بودجه برای خدمات شهری در شورا را که به درخواست شهرداری مصوب شده است، تکرار می‌کنم؛ تنها افزایش آن برای ادامه همکاری با پیمانکاران فعلی به مبلغ ۱۲۲ میلیارد تومان تحت عنوان تعدیل است.

وی اضافه کرد: ضعف نظارت و تأمین شرایط اولیه برای پاکبانان و در کنار آن سبزبانان مشهود است و بارها من و سایر اعضای شورا تذکر داده‌ایم که تاکنون تغییری حاصل نشده است.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر