تصویر
پیگیری بررسی راهکارهای تامین منابع و افزایش درآمد در جلسه کمیته درآمد شهرداری گلسار
22 شهریور 1402 - 16:14
1
جلسه کميته درآمدی شهرداری گلسار با حضور مهندس گودرزی شهردار گلسار، دکتر ناصری معاونت اداری مالی شهرداری و اعضای کمیته درآمد شهرداری به منظور بررسی راهکارهای تامين منابع و افزايش درآمد به جهت ارائه خدمات بيشتر و بهتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر در محل دفتر شهرداربرگزار گرديد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه کمیته درآمدی شهرداری با حضور مهندس گودرزی ، دکتر ناصری معاونت اداری مالی شهرداری و اعضای کمیته درآمد شهرداری به منظور بررسی راهکارهای تامین منابع و افزایش درآمد به جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر در محل دفتر شهرداربرگزار گردید.

در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبل پیگیری و هر یک از اعضا در خصوص راهکارهای تامین منابع ، افزایش درآمد و کاهش هزینه ها به ارایه گزارش پرداختند.
مهندس گودرزی شهردار گلسار در این جلسه عنوان کرد : با توجه به ظرفیت های موجود و وجود پتانسیل های بالقوه توان افزایش درآمد وجود دارد و کلیه اعضای کمیته درآمدی شهرداری باید از تمام توان و ظرفیت های موجود خود و نیز شهر در جهت افزایش درآمد استفاده نمایند.
شهردار گلسار بررسی پرونده های در دست اقدام را در اولویت بندی مطالبات بر حسب زمان و تاریخ از راههای رسیدن سریع تر به مطالبات دانست و گفت باید در نحوه تامین منابع و رفع مشکلات شهر همه با هم و با تبادل نظر و کمک به یکدیگر تلاش کنند.
در این جلسه وی افزود در میان بخشهای مختلف مدیریت شهری ، تامین منابع مالی و درآمدی شهرداری ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که فقدان درآمد کافی تمامی طرح ها و برنامه های شهرداری را با مشکل مواجه می‌کند.
در این جلسه تصمیمات لازم جهت افزایش درآمد منطقه اتخاذ که به حوزه های مربوطه ابلاغ گردید

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.