تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز

پیگیری تعزیرات حکومتی البرز موجب بهبود وضعیت کارخانه قند کرج شد
29 تیر 1402 - 16:10
4
مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از رفع نقایص بهداشتی کارخانه قند کرج در این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از رفع نقایص بهداشتی کارخانه قند در این استان خبر داد.

"حجت اله هراتی " اظهار کرد: با توجه به مهلت های اعطایی به مدیریت کارخانه قند کرج در بازدید های گذشته برای رفع نقایص بهداشتی عدیده و با توجه به اهمیت موضوع تلاش برای رفع نقایص موجود صورت گرفت.
وی اضافه کرد: در بازدید ویژه معاون اجرای احکام اداره کل تعزیرات حکومتی البرز از کارخانه قند کرج ، تلاش برای رفع نواقص بهداشتی و اهتمام برای تصفیه و تولید قند و شکر مطلوب است.
وی خاطرنشان کرد: ابتدای ماه جاری اداره کل تعزیرات حکومتی البرز مهلت به کارخانه قند کرج برای رفع نواقص بهداشتی داده بود .

هراتی افزود: تیم های کارشناسی تعزیرات حکومتی در بازدید سرزده از کارخانه قند کرج مشاهده کردند که برخی از مقررات اولیه بهداشتی در خط تولید، بسته بندی و انبار رعایت نمی شود که اگر نواقص بهداشتی مذکور را رفع نکنند حکم تعزیری واحد را در پی خواهد داشت.
وی گفت: پس از تذکر به مدیر تولید و تشکیل صورتجلسه اکنون اقدامات لازم برای رفع نواقص واحد مذکور صورت گرفته است.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از رفع نقایص بهداشتی کارخانه قند کرج در این استان خبر داد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از رفع نقایص بهداشتی کارخانه قند کرج در این استان خبر داد.
حجت اله هراتی اظهار کرد: با توجه به مهلت های اعطایی به مدیریت کارخانه

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.