تصویر
پیگیری تقاطع غیر همسطح راه آهن هشتگرد تا راه اندازی ایستگاه شهرنظراباد
11 خرداد 1402 - 8:56
2
علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، طی تماس تلفنی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، ضمن پیگیری از روند رشد کار بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح راه آهن هشتگرد و ایستگاه راه آهن شهر نظرآباد و نیز رعایت اصول فنی و تسریع در اجرای پروژه به منظور آسایش و رفاه مردم شریف منطقه تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، طی تماس تلفنی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، ضمن پیگیری از روند رشد کار بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح راه آهن هشتگرد و ایستگاه راه آهن شهر و نیز رعایت اصول فنی و تسریع در اجرای پروژه به منظور آسایش و رفاه مردم شریف منطقه تاکید کرد.

حدادی طی این تماس تلفنی با رئیس راه آهن کشور، احداث پل روگذر با عرض استاندارد را برای دسترسی شهروندان به آرامستان امامزاده جعفر(ع) و روستاهای بخش جنوبی شهر و نیز سرعت بخشی تکمیل الزامات اجرای طرح دانست.
وی در ادامه نیز با اشاره به خطرات تردد از مسیر انحرافی موقت, تسریع در تکمیل پروژه را خواسته بحق شهروندان دانست.
حدادی در خصوص احداث و تکمیل پروژه ایستگاه نظرآباد تاکید کرد: ایجاد دسترسی محلی برای مردم عزیز شهر نظرآباد از سوی سازمان راه آهن الزامی است.
در این خصوص رئیس سازمان راه آهن کل کشور قول پیگیری و عملیاتی شدن در کوتاه‌ترین زمان را اعلام نمود و قرار شد دستورات لازم را به مجریان خود ابلاغ کند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.