تصویر
پیگیری ساماندهی نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده تنکمان به شهرک صنعتی سپهر نظرآباد
28 خرداد 1402 - 16:05
2
پیگیری ساماندهی نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده تنکمان به شهرک صنعتی سپهر نظرآباد با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نظرآباد، مدیریت بحران، راهداری،محیط زیست،پلیس راهورشهرستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تنکمان بررسی شد.
ارسال توسط :
پ
پ


پیگیری ساماندهی نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده تنکمان به شهرک صنعتی سپهر با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نظرآباد، مدیریت بحران، راهداری،محیط زیست،پلیس راهورشهرستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تنکمان بررسی شد.

مهندس کیائی معاون محترم امور عمرانی فرمانداری شهرستان نظرآباد: جمع کردن و سامان دادن به نخاله های ساختمانی یکی از مهمترین مسائلی است که ذهن مسئولان شهرستان را به خود مشغول کرده است، به همین دلیل لازم است در جمع کردن ، حمل و دفع اصولی نخاله های ساختمانی نظارت لازم به عمل آید تا هیچ فردی نتواند با دورزدن قانون و تخلف، حقوق دیگران را پایمال کند و در دل طبیعت و سطح جاده های اصلی و فرعی نخاله ها را تخلیه و مشکلاتی را برای تمام مردم به وجود آورد.
مهندس شاه کرمی نیز عنوان نمود: شرکت های حقیقی طرف قرارداد شهرداری نیستند و به همین دلیل تعهد خاصی نسبت به شهرداری ندارند.
در پایان مهندس کیائی افزود، جهت‌ سامان دادن به مسئله جمع آوری و حمل و دفع نخاله های ساختمانی تمام سازمان ها، نهادها، ارگان ها، شرکت ها و به خصوص نیروی انتظامی و سیستم قضایی هم وارد کار شوند و در این راستا با افراد متخلف برخورد لازم و قانونی به عمل آورند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.