تصویر
پیگیری مشکلات سرویس مدارس دانش‌آموزان در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر محمدشهر
26 شهریور 1402 - 17:52
2
شصتمین جلسه کمیسیون عمران، خدمات شهر و حمل و نقل شورای اسلامی شهر محمدشهر روز یکشنبه 26 شهریور ماه با حضور اعضای کمیسیون، شهردار، رئیس و مدیران سازمان حمل و نقل و پیمانکار سرویس مدارس سطح شهر ، با موضوع بررسی و پیگیری مشکلات سرویس مدارس دانش آموزان در محل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

شصتمین جلسه کمیسیون عمران، خدمات شهر و حمل و نقل شورای اسلامی شهر محمدشهر روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه با حضور اعضای کمیسیون، شهردار، رئیس و مدیران سازمان حمل و نقل و پیمانکار سرویس مدارس سطح شهر ، با موضوع بررسی و پیگیری مشکلات سرویس مدارس دانش آموزان در محل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه رضا عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر و عضو کمیسیون عمران با تشکر از عملکرد سازمان حمل و نقل در آستانه بازگشایی مدارس و ایمن سازی معابر گفت: اقدامات بسیار خوبی در این خصوص صورت پذیرفته که باید با سرعت و دقت بیشتری در محدوده تمام مدارس سطح شهر انجام شود.
در ادامه کریم قدیانلو نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر و رئیس کمیسیون عمران با تاکید بر اهمیت و ضرورت ساماندهی سرویس مدارس و رعایت آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی و نظارت دقیق به منظور سرویس دهی مطلوب در این بخش گفت: لازم است شهرداری با همکاری آموزش و پرورش و مدارس سطح شهر تدبیر و اقدامات لازم را انجام دهند تا دانش‌آموزان عزیز با شروع سال تحصیلی در رفت و آمد به مدارس، دچار مشکل نشوند.
لازم به ذکر است ، در ابتدای این جلسه محمود مهران پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گزارشی از اقدامات صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس و طرح "استقبال از مهر" به اعضای کمیسیون ارائه نمود و .
.
.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.