تصویر
پیگیری مطالبات مردمی و تسریع در توسعه نظرآباد از نخستین روزهای سال
07 فروردین 1402 - 10:57
3
با آغاز سال جدید و پیرو نامگذاری آن مزین به نام *مهار تورم و رشد تولید* از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دکتر بغدادی فرماندار و نماینده عالی دولت خدوم سیزدهم در نظرآباد، ضمن دیدارهای جداگانه با مسئولین شهرستان از جمله سپاه، جهادکشاورزی، صمت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، پست، برق و.
ارسال توسط :
پ
پ

با آغاز سال جدید و پیرو نامگذاری آن مزین به نام *مهار تورم و رشد تولید* از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دکتر بغدادی فرماندار و نماینده عالی دولت خدوم سیزدهم در ، ضمن دیدارهای جداگانه با مسئولین شهرستان از جمله سپاه، جهاد، صمت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، پست، برق و.
.
.
بر لزوم خدمت بی وقفه به مردم و تسریع در توسعه شهرستانی که مملو از توانمندی و ظرفیت های بسیار است تاکید نمود.

این مسئول همچنین در ادامه شعار سال را کلید راهگشا برای تمام خادمان مردم عنوان داشته و گفت: همواره تلاشمان بر این بوده تا در شهرستان نظرآباد بر مثلث همت جمعی و متحدانه، تلاش مضاعف و خدمت صادقانه پیش برویم که این روال را در سال جدید نیز خواهیم داشت و اولویت همه مان در هر پست و جایگاهی باید *مهار تورم و رشد تولید* باشد.

وی در خاتمه خطاب به مسئولین در دیدارهای جداگانه، با بیان اینکه نظم در امور و برنامه ریزی اصولی و کارآمد از جمله مواردی است که کلیه مدیران باید به آن توجه کنند، خواستار برنامه محوری از نخستین روزهای سال برای پیگیری مطالبات مردمی، حل مشکلات و عقب ماندگی ها و تسریع در توسعه نظرآباد شد.

*?? فوری و موثق شهرستان نظرآباد را در بله و ایتا دنبال کنید* ?
? https://ble.
ir/khabar_nazarabad
? @khabar_nazarabad

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.