تصویر
پیگیری موضوعات روستای هیو در دیدار با وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی
31 خرداد 1402 - 10:32
11
علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی، با وزیر محترم کار، رفاه و تامین اجتماعی دیدار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی، با وزیر محترم کار، رفاه و تامین دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص موضوعات حوزه انتخابیه و بصورت ویژه موضوعات مربوط به روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ صحبت شد و مشکلات و درخواست‌های مردم عزیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
حدادی در خصوص این دیدار ضمن اشاره به استفاده از همه فرصت‌ها برای خدمات رسانی به مردم گفت: در دیدار با وزیر محترم کار، رفاه و تامین اجتماعی در خصوص رفع مشکلات بوجود آمده در روستای هیو، قول مساعدت و پیگیری ویژه گرفته شد.
نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، ، طالقان و در ادامه افزود: ضمن پیگیری موضوع تخریب دیوار سالن روستایی هیو از وزیر محترم، قول مساعدت جهت رفع مشکلات در اسرع وقت گرفته شد.
حدادی در این خصوص گفت: همچنین تذکر تلفنی وزیر به مدیر مجموعه شستا به جهت حل مشکل بوجود آمده، بر اثر تخریب صورت گرفته، شد.
وی در پایان :امیدواریم باجدیت وتلاش دست اندرکاران در آینده نزدیک شاهد حل این موضوع باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.