تصویر
پیگیری و تأکید ویژه شخص استاندار بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه های ورزشی
05 شهریور 1402 - 15:23
1
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " شخص دکتر عبداللهی پیگیری و تأکید ویژه ای نسبت به تسریع در تکمیل پروژه های ورزشی دارد "، از استقرار 4 هیئت ورزشی در سالن طبقاتی ورزش های رزمی " شهید عجمیان " کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

با بیان این که " شخص دکتر عبداللهی پیگیری و تأکید ویژه ای نسبت به تسریع در تکمیل پروژه های دارد "، از استقرار ۴ هیئت ورزشی در سالن طبقاتی ورزش های رزمی " شهید عجمیان " خبر داد.

بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه مراسم افتتاح سالن طبقاتی ورزش های رزمی " شهید عجمیان " کرج که صبح امروز (۵ شهریور ۱۴۰۲) به مناسبت هفته دولت انجام گرفت، اظهار کرد: در ابتدا جا دارد تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم از دکتر عبداللهی استاندار جهادی البرز که به جد پیگیر وضعیت پروژه های ورزشی استان هستند و همواره بر تسریع در تکمیل و افتتاح پروژه ها جهت استفاده مردم، تأکید داشته اند.
وی افزود: راه اندازی این مجموعه طبقاتی ، منشأ اثرات زیادی برای هیئت های ورزشی مستقر و علاقمندان به ورزش خواهد بود.
فروغی اضافه کرد: از امروز ۴ هیئت بوکس، کاراته، ووشو و بیماری های خاص در این مجموعه به مخاطبان و علاقمندان خدمات ارائه خواهند داد.
وی خاطرنشان کرد: گر چه ورزش استان البرز در زمینه سرانه و زیر ساختها با مشکلات بسیار و عدیده ای روبرو است، اما تکنمیل و افتتاح پروژه های نیمه کاره همانند این سالن طبقاتی، می تواند به بهبود وضعیت و همچنین دلگرم شدن هیئت های ورزشی کمک شایانی کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: تا جایی که در توان و بضاعت داریم با کمک وزارت ورزش و جوانان و استانداری در جهت بهبود سرانه ورزشی استان که در واقع بزرگترین دغدغه جامعه ورزش البرز است، تلاش خواهیم کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.