تصویر
پیگیر دغدغه معیشت و مطالبات آتش نشانان هستیم
06 شهریور 1401 - 8:58
3
خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات معیشت آتش نشانان ،گفت: با توجه به شغل سخت آتش‌نشانان و جانفشانی این افراد در حوادث مختلف باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود و به دغدغه های آنان رسیدگی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

خزانه دار شورای اسلامی شهر با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات معیشت آتش نشانان ،گفت: با توجه به شغل سخت آتش‌نشانان و جانفشانی این افراد در حوادث مختلف باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود و به دغدغه های آنان رسیدگی شود.

علی ذبیحی با اشاره به مشکلات و معیشت کارکنان و آتش نشانان شهرداری اظهارداشت: رسیدگی به وضعیت حقوق و معیشت کارمندان و کارگران شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد لازم است مدیران شهر به وضعیت معیشتی این کارکنان رسیدگی کنند.
خزانه دار شورای با بیان اینکه مدیریت منابع انسانی، اولین شاخصه در عدالت محوری است که این امر باید در شهرداری بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد ، افزود: معیشت کارکنان شهرداری نباید دچار مشکل شود و بخش‌هایی که در ارتباط با شهرداری چه بصورت مستقیم و چه بصورت غیر مستقیم هستند باید حمایت شوند و دستمزد‌ها عادلانه پرداخت شود.
ذبیحی یادآور شد: باید با نهایت همفکری، تعامل شهرداری با شورای شهر برنامه های شهری را مدیریت کرد و برای خدمت شایسته به مردم و در کنار آن کارکنان شهرداری باید با تمام توان پای کار بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.