تصویر
پیگیر مشکلات و مطالبات همکاران آتش نشان هستیم
02 شهریور 1401 - 15:36
1
رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: نام آتش نشانان باتلاش، ایثار و گمنامی رقم خورده و علی رغم از جان گذشتگی‌هایی که در زمان حادثه و برای نجات جان شهروندان انجام می‌دهند، آن طور که باید و شاید دیده نشده و از زحماتشان قدردانی نمی‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس شورای اسلامی گفت: نام آتش نشانان باتلاش، ایثار و گمنامی رقم خورده و علی رغم از جان گذشتگی‌هایی که در زمان حادثه و برای نجات جان شهروندان انجام می‌دهند، آن طور که باید و شاید دیده نشده و از زحماتشان قدردانی نمی‌شود.

علی قاسم پور در نشستی برای بررسی مشکلات آتش نشانان برگزار شد، اظهار کرد: نام آتش نشانان باتلاش، ایثار و گمنامی رقم خورده و علی رغم از جان گذشتگی‌هایی که در زمان حادثه و برای نجات جان شهروندان انجام می‌دهند، آن طور که باید و شاید دیده نشده و از زحماتشان قدردانی نمی‌شود.
رییس شورای اسلامی شهر بیان کرد: در حوادثی مثل پلاسکو و متروپل این آتش نشانان هستند که با شجاعت و از خودگذشتگی برای انجام رسالت خود که نجات همنوعانشان است، دل به حادثه می‌زنند.
وی عنوان کرد: هم شورا و هم شهرداری برای بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات همکاران آتش نشان تلاش می‌کند و شورای ششم آمادگی هر نوع همکاری است.
قاسم پور ابراز کرد: شهرداری لایحه ای در خصوص حمایت از آتش نشانان تنظیم کرده و قرار است در جلسه آتی شورای شهر ارائه شود و قطعا اعضای شورا با دید مثبت آن را بررسی خواهند کرد.
رییس با بیان اینکه پیش از این هم چندین جلسه برای بررسی مشکلات همکاران آتش نشان برگزار شده، افزود: رفع مسائل همکاران آتش نشان دغدغه ماست و تا کنون هم پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم به نتیجه رضایت بخشی منتج شود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.