تصویر
چراغ‌های روشنایی ورودی «خلج آباد» نصب شد
10 بهمن 1401 - 16:11
1
سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: در راستای بهبود سیما و منظر شهری و تأمین روشنایی موردنیاز شهروندان، چراغ‌های روشنایی در ورودی بلوار خلج آباد از سمت اتوبان تهران کرج زیر پل کلاک نصب‌شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۱۰ گفت: در راستای بهبود سیما و منظر شهری و تأمین روشنایی موردنیاز شهروندان، چراغ‌های روشنایی در ورودی بلوار خلج آباد از سمت اتوبان تهران زیر پل کلاک نصب‌شده است.

رامین بیرجانی اظهار کرد: در این راستا ۱۰ عدد پایه چراغ دو شعله در ورودی بلوار خلج آباد از سمت اتوبان تهران – کرج در محدوده زیر پل کلاک نصب‌شده است.
سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج با اعلام این خبر گفت: عملیات نصب تجهیزات روشنایی با استفاده از امکانات موجود، توسط واحد زیباسازی معاونت خدمات شهری منطقه به اجرا گذاشته شد.
رامین بیرجانی افزود: در این طرح با ۲۶۰ متر کابل‌کشی و مرتب‌سازی و نصب فتوسل و فیوز، روشنایی ورودی بلوار خلج آباد از سمت اتوبان تهران- کرج تأمین شد.
وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه این مسیر تاکنون فاقد روشنایی بوده و این امر باعث مشکلات فراوان برای شهروندان و خودروهای عبوری شده بود، درراستای جلب رضایت شهروندان و باهدف توسعه امکانات رفاهی عملیات نصب سیستم روشنایی به مرحله اجرا درآمده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.