تصویر
چراغ قطب گردشگری جاده چالوس، پیست برفی دیزین روشن شود
14 آذر 1401 - 14:54
1
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: پیست بین المللی دیزین از آذرماه همزمان با بارش برف مهیای میزبانی از علاقمندان و گردشگران در جاده کرج چالوس است و باید این ظرفیت بیش از گذشته برای رونق صنعت گردشگری و آورد اقتصادی برای مردم منطقه فعال شود.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت: پیست بین المللی دیزین از آذرماه همزمان با بارش برف مهیای میزبانی از علاقمندان و گردشگران در جاده چالوس است و باید این ظرفیت بیش از گذشته برای رونق صنعت گردشگری و آورد برای مردم منطقه فعال شود.

همزمان با آغاز بارش برف پاییزی در ارتفاعات کرج به ویژه منطقه گردشگری کرج – چالوس گفت: پیست بین المللی دیزین قطب گردشگری محور کرج – چالوس بشمار می رود که در نیمه دوم سال با پوشش برف آماده میزبانی از گردشگران می شود.
وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای و در این منطقه افزود: ورزش اسکی و وجود تله کابین پیست دیزین ظرفیت هایی هستند که چراغ این منطقه گردشگری را روشن نگه می دارند.
گفت: افزایش آمد و شد گردشگران موجب رونق کسب و کارهای مشاغل ساکنان محور کرج – چالوس خواهد بود که باید برای ایجاد بسترهای ترغیب گردشگران در این منطقه اقدامات لازم صورت بگیرد.
پیست بین المللی دیزین دارای شهرت جهانی بوده و هر ساله توریست‌های زیادی از سراسر جهان برای اسکی به این پیست می‌آیند و مسابقات بین المللی اسکی نیز در این محل برگزار می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.