چشم طمع دشمن به جزایر ٣‌گانه را کور می‌کنیم
  • مهر ۸, ۱۴۰۲ ساعت: 11:04
  • ارشد نظامی نزاجا در استان البرز بعداز ظهر امروز 6 مهرماه در آیین میهمانی لاله ها گفت: نیروهای مسلح چشم طمع دشمن به جزایر ۳‌گانه ایران را کور خواهند کرد.
    پ
    پ

    ارشد نظامی نزاجا در استان البرز بعداز ظهر امروز ۶ ماه در آیین میهمانی لاله ها گفت: نیروهای مسلح چشم طمع دشمن به جزایر ۳‌گانه ایران را کور خواهند کرد.

    ارشد نظامی نزاجا در استان البرز در آئین میهمانی لاله‌ها که در آستان مقدس امام‌زاده محمد (ع) برگزار شد، گفت: خوشبختانه نعمت امنیت و ولایت به ما ارزانی شده و جنگ ٨‌ساله یک دانشگاه بود.
    امیر اکبر نجفی با اشاره به اینکه همه دانشجوی مکتب دفاع مقدس هستیم، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عناصر تجزیه‌طلب و منافقین وارد کارزار شدند اما مردم و امامین انقلاب (ره) آنها را در قائله‌هایی چون کردستان و خلق عرب ناکام گذاشتند.
    وی اظهار داشت: دشمن با عجز و یاس از عناصر خودفروخته، جنگی نابرابر را به ایران تحمیل کرد و هواپیماهای فرانسه، می‌راژ، میگ ٢٩ شوروری سابق و تانک تی ٧٢ را روانه عراق کرد و حتی ایتالیا و اسرائیل هم سامانه پدافندی به رژیم بعث دادند.
    امیر نجفی با اشاره به کمک شیمیایی آلمان به عراق، گفت: اعراب دلارهای نفتی خود را روانه جیب صدام کردند اما علی‌رغم اینکه ارتش منسجم نداشتیم و سپاه در سال ۵٨ تاسیس شد توانستیم حسرت فتح یک هفته‌ای تهران را به دل دشمن بگذاریم.
    وی به دفاع رزمندگان از قصرشیرین تا خرمشهر اشاره کرد و افزود: نیروهای مردمی همراه با تکاوران ۳۳ روز مانع ورود عراق به خرمشهر شدند و نگذاشتند بلوک شرق و غرب به ایران ضربه بزنند، ملت ما از پرپر شدن هر شهید درس بصیرت و تقوا گرفتند.
    ارشد نظامی نزاجا در البرز با اشاره به اینکه در زمان قاجار و پهلوی ١٧ ایالت ایران از دست رفت و پهلوی بحرین را مجانی داد، اظهار داشت: رزمندگان در طول ٨ سال نگذاشتند دشمن یک وجب از خاکمان را از آن خود کند.
    وی به شکست حصر آبادان اشاره کرد و ادامه داد: امپریالیسم و دشمن بعثی علیه ایران جنایت کردند، آنها تحریم دارویی و هواپیمائی و هر آنچه در توان داشتند را دریغ نکردند اما مردم تسلیم نشدند و همراه با نیروهای مسلح از مرزها دفاع کردند.

    امیر نجفی ماهواره نور ٣ را مصداق اقتدار ایران دانست و گفت: اقتدار پدافندی کشورمان به دشمن اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین چشم طمعی به خاک ما داشته باشد، امروز به خودکفایی نطامی رسیده و بیخ گوش اسرائیل باند پهپادی داریم و جرات جسارت ندارد.
    ارشد نظامی نزاجا در البرز با اشاره به اینکه رزمندگان منتظر دستور ولی‌فقیه هستند تا طومار دشمن را بپیچند، افزود: آنها چشم طمع دشمن به جزایر ۳‌گانه ایران را کور خواهند کرد چرا که از بطن ملت هستند و کسی جرات تعرض به نیروهای مسلح را ندارد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر