تصویر
چهارباغ  یکی از پایانه های مهم صادرات گل و گیاه در کشور تبدیل خواهد شد
22 شهریور 1402 - 16:11
3
با تلاش جهادی و نگاه مثبت دستگاهها برای رفع موانع؛چهارباغ به عنوان یکی از پایانه های مهم صادرات گل و گیاه در کشور تبدیل خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش جهادی و نگاه مثبت دستگاهها برای رفع موانع؛ به عنوان یکی از پایانه های مهم صادرات گل و گیاه در کشور تبدیل خواهد شد.

با توجه به دستور جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم مبنی بهره گیری از کلیه ظرفیت ها جهت توسعه کشت گلخانه ای، جلسه ای با هدف رفع موانع و مشکلات موجود در روند توسعه گلخانه های شهرستان به ریاست جعفری فرماندار و با حضور شاکر معاون فرماندار، میرفلاح بخشدار مرکزی، سرشار بخشدار رامجین و موسوی شهردار چهارباغ و روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
◽️نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ در این جلسه ضمن خاطر نشان کردن این مهم که شهرستان چهارباغ یکی از قطب‌های مهم تولید محصولات وگلخانه ای در کشور است، افزود: با وجود ظرفیت‌های بسیار مناسب و شرایط اقلیمی امروز، برای غلبه بر چالش‌های کم‌آبی و اشتغال از طریق توسعه کشت‌های گلخانه‌ای، متاسفانه با برخی از دستورالعمل ها و موانع در این حوزه مواجه هستیم که عبور از این وضعیت نیازمند عزم جهادی و تلاش موثر مسئولان شهرستان و استانی است.
ایشان در ادامه با اشاره به مسائل موجود در این حوزه، بر ضرورت مشارکت بین بخشی در خصوص صدور مجوز، روند واگذاری و همچنین اهلیت‌سنجی و جذب سرمایه‌گذاران مستعد در رونق فعالیت های کشاورزی در این راستا تاکید کرد.
روسای ادارات و اعضای شورای توسعه کشت گلخانه ای شهرستان چهارباغ ضمن بررسی و گزارش وضعیت موجود و طرح چالش های اجرای عملیات پروژه ها ، پیشنهادات و روند اجرای مصوبات مورد بحث و واکاوی قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.