تصویر
چهارمین نشست ستاد شاهد آموزش‌وپرورش استان البرز برگزار شد
10 اسفند 1401 - 16:05
2
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در چهارمین نشست ستاد شاهد آموزش‌وپرورش استان گفت: باید زمینه رشد و ارتقای تحصیلی و علمی فرزندان شاهد و ایثارگر فراهم شود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در چهارمین نشست ستاد شاهد آموزش‌وپرورش استان گفت: باید زمینه رشد و ارتقای تحصیلی و علمی فرزندان شاهد و ایثارگر فراهم شود.

سلیمان رستمیان در چهارمین جلسه ستاد شاهد آموزش‌وپرورش استان البرز که با حضور علی حجرگشت مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز و سایر اعضا در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک اعیاد شعبانیه بر لزوم توجه و رسیدگی بیش‌ازپیش در رسیدگی به امور تحصیلی و فرزندان شاهد و ایثارگران تأکید کرد و گفت: پایه رشد دانش آموزان، آموزش است تا بتوانند در جامعه فردی مؤثر باشند.
ما امروز متولی امور دانش آموزان شاهد و ایثارگر هستیم و باید تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت این عزیزان انجام دهیم.
وی بابیان اینکه ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند، گفت: باید زمینه رشد و ارتقای تحصیلی و علمی فرزندان شاهد و ایثارگر فراهم شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان بر لزوم بزرگداشت بزرگداشت روز شهدا تأکید و تصریح کرد: ۲۲ اسفند روز شهدا متعلق به همه آحاد ملت است و باید با بهترین وجه آیین‌های تجلیل و تکریم این مناسبت در سطح مراکز آموزشی استان برگزار گردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.