تصویر
چهارمین کمیسیون پزشکی در استان البرز برگزار شد
08 آذر 1401 - 8:49
4
معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری چهارمین کمیسیون پزشکی در سال جاری خبر داد و گفت: در این کمیسیون تعداد 302 پرونده در خصوص برقراری حق پرستاری و حالت اشتغال جانبازان، تعیین درصد جانبازی و کمیسیون خانواده موردبررسی قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری چهارمین کمیسیون پزشکی در سال جاری خبر داد و گفت: در این کمیسیون تعداد ۳۰۲ پرونده در خصوص برقراری حق پرستاری و حالت اشتغال جانبازان، تعیین درصد جانبازی و کمیسیون خانواده موردبررسی قرار گرفت.

محمد کریمی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از برگزاری چهارمین کمیسیون پزشکی در سال جاری خبر داد و گفت: این کمیسیون در راستای رسیدگی به آسیب‌های مرتبط به جراحت جنگی و تعیین درصد ازکارافتادگی جانبازان و آزادگان سرافراز از متقاضیان واجدالشرایط جانبازی، برقراری حق پرستاری و حالت اشتغال جانبازان و ماده ۲۲ و ۲۶ (کمیسیون خانواده) پنج شنبه و جمعه ۳ و ۴ آذرماه از ساعت ۳۰/۷ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و به وضعیت ۳۰۲ پرونده رسیدگی به عمل آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران مناطق یک و همچنین دیگر شهرستان‌های استان البرز در شعبه‌های تخصصی به‌صورت تخصصی و جداگانه به همراه اصل پرونده جانبازی و مدارک درمانی مورد معاینه قرار گرفتند.
معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: در این کمیسیون تعداد ۵۰ فقره پرونده تعیین درصد جانبازی،۱۸۰ پرونده مربوط به کمیسیون حق پرستاری و حالت اشتغال جانبازان، و ۷۲ پرونده مربوط به ماده ۲۲ و ۲۶(کمیسیون خانواده) موردبررسی قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.