تصویر
چهار محصول دانش بنیان در البرز رونمایی شد
18 مهر 1402 - 16:17
7
چهار محصول دانش بنیان روز سه شنبه با حضور محمدصادق خیاطیان یزدی رییس و عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر در استان البرز رونمایی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

چهار محصول دانش بنیان روز سه شنبه با حضور محمدصادق خیاطیان یزدی رییس و عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در منطقه ویژه پیام مستقر در استان البرز رونمایی شد.

در این آیین از داروی "نیروپف" برای تسکین فوری درد قفسه سینه و پیشگیری از سکته قلبی، مودم پیشرفته ، سیستم اندازه گیری غلظت مایعات با نام تجاری"رفرکنومتراینلاین" و دستگاه اندازه گیری حجم مایعات با نام تجاری "فلومتر اکترومغناطیسی یا فلومتر جرمی کوریولیس رونمایی و وارد مدار تولید شد.
در این آیین اعلام شد که شرکت های دانش بنیان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام طی ماه های گذشته نیز محصولات متنوع دیگری در زمینه های مختلف تولید و رونمایی کرده اند.
اکنون حدود ۳۰۰ شرکت تولیدی و دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.
تولید سی تی اسکن و تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله دستاوردهای صنایع دانش بنیان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام است که در اوج تحریم ها ، نگاه ها به این منطقه را بیشتر کرد.
منبع ایرنا برچسب ها: چهار محصول دانش بنیان روز سه شنبه با حضور محمدصادق خیاطیان یزدی رییس و عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر در استان البرز رونمایی شد.
چهار محصول دانش بنیان روز سه شنبه با حضور محمدصادق خیاطیان یزدی رییس و عضو

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.