تصویر
چهار هزار محله برای جشن عید سعید غدیرخم در البرز آماده شد
11 تیر 1402 - 16:26
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همزمان با برگزاری میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در شهر تهران، بیش از چهار هزار هیات مذهبی، مسجد، موسسه و کانون فرهنگی تبلیغی، موسسات و خانه های قرآنی در تمام نقاط این استان جشن را برگزار می کنند.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همزمان با برگزاری میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در شهر تهران، بیش از چهار هزار هیات مذهبی، مسجد، موسسه و کانون تبلیغی، موسسات و خانه های قرآنی در تمام نقاط این استان جشن را برگزار می کنند.

«حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق» روز یکشنبه در پیامی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و بیان برنامه های عید سعید غدیرخم در استان البرز افزود: همچون سنوات گذشته مجموعه هیئات مذهبی، مساجد، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و موسسات و خانه های قرآنی خود را آماده برگزاری ویژه برنامه بزرگ ایام ولایت و امامت حضرت مولی‌الموالی، امیرالمونین علیه السلام و جشن عید سعید غدیر کرده‌اند.
وی با بیان اینکه غدیر امسال مصادف با شانزدهم تیرماه با شعار و نام «مهمانی محله» مزین شده است، اظهار کرد: در این ویژه برنامه کوچه ها و خیابان ها، اماکن مذهبی و مساجد محلات، آذین بندی شده و جشن‌های متناسب با شرایط خود را برگزاری می کنند.

توزیع بیش از نیم میلیون پرس غذا
وی برگزاری جشن‌ها، محافل تکریم و تجلیل از سادات ، مسابقات فرهنگی و هنری ، تئاتر غدیر، توزیع بسته های معیشتی و علوی ،اطعام غدیر در قالب تهیه و توزیع بیش از نیم میلیون پرس غذا به صورت خودجوش و مردمی را بخشی از اقداماتی دانست که در البرز انجام خواهد شد.
ولایی برحق یادآور شد: صبح روز عید سعید غدیر در محل مصلی حضرت امام (ره) ، مواکب جهت بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت برپا خواهد شد.
وی گفت: از مردم ولایتمدار استان البرز درخواست می کنیم با حضور در مراسم عید غدیر خم متناسب با توان خود، گامی در زنده نگهداشتن ، انتقال و انتشار فرهنگ غدیر بردارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.