رئیس هیئت‌ چوگان استان‌البرز گفت: هئیت چوگان البرز با توجه به برگزاری لیگ ملی ۱۴۰۳ که در بخش بانوان و آقایان برگزار شد در جایگاه اول قرار دارد.

استانها –

الهام حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهارداشت: مسابقات کشوری چوگان بر اساس تقویم کشوری برنامه ریزی و اجرا شده است و استان البرز در سال ۱۴۰۳ میزبان مسابقات کشوری جام نرگس در حوزه بانوان بوده است که استان البرز به مقام قهرمانی رسید.

وی اضافه کرد: در استان‌البرز بازیکنان بسیار خوبی داریم که عضو تیم ملی هستند و دونفر از بازیکنان بصورت لژیونر بازی می کنند؛ باتوجه به محدودیت هایی که در حوزه چوگان است اما پیشرفت چشمگیری در حوزه جذب بازیکن چوگان داشتیم.

حسینی با بیان قدردانی از حمایت های ورزش‌و‌جوانان استان افزود: از همکاری اداره ورزش و جوانان استان به شدت راضی هستیم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه چوگان مال ماست و باید از چوگان محافظت کرد ورزش‌وجوانان استان حمایت های خوبی انجام می دهد.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های خانواده چوگان نبود شناخت کافی مردم نسبت به این ورزش است و البته از طرف فدراسیون پیشنهاد های خوبی مطرح شده است.

رئیس هیئت‌ چوگان‌ استان البرز در پایان بیان کرد: فدراسیون پیشنهاد همکاری با آموزش‌وپرورش برای اینکه چوگان ورزش کهن ایرانیان در کتاب های درسی قرار گیرد مطرح شده است.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر