کارجویان استان با حضور در شهرک های صنعتی البرز صاحب شغل می شوند
  • مهر ۶, ۱۴۰۲ ساعت: 8:56
  • شناسه : 663686
    1
    نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ضرورت دارد با تجمیع نظرات و خرد جمعی چالش ها و حلقه مفقوده بین کارفرمایان در شهرک های صنعتی استان و کارجویان را مورد بررسی قرار دهیم.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ضرورت دارد با تجمیع نظرات و خرد جمعی چالش ها و حلقه مفقوده بین کارفرمایان در شهرک های صنعتی استان و کارجویان را مورد بررسی قرار دهیم.

    مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اشتغال استان که روز چهارشنبه ۵ ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت ثبت اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه ها در سامانه مربوطه تاکید کرد و افزود: تمامی مدیران استان باید در زمان مقرر نسبت به تکمیل تعهدات خود در حوزه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اقدام کنند.
    وی از بانک های استان خواست تا روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بویژه و توانمند سازی افراد کم برخوردار را تسریع کنند.
    عبداللهی ادامه داد: شهرک های صنعتی استان همچنان بشدت نیازمند نیروهای متخصص و کارگران ساده هستند و از سوی دیگر با جمعی بسیاری از متقاضیان شغل مواجه هستیم.
    وی گفت: ضرورت دارد با تجمیع نظرات و خرد جمعی چالش ها و حلقه مفقوده بین کارفرمایان در شهرک های صنعتی استان و کارجویان را حل کنیم.
    استاندار البرز افزود: تمامی دستگاه های مسئول باید از روند اقدامات خود در جهت مهارت آموزی فارغ‌التحصیلان، ایجاد دفاتر کاریابی در شهرک های صنعتی، آشنایی دانشجویان از طریق حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی و.
    .
    .
    را گزارش دهند.
    وی گفت:ضرورت دارد در این رابطه نقاط ضعف احصا و رفع شود و نقاط قوت شناسایی، تقویت و اطلاع رسانی شود.
    عبداللهی افزود: تداوم و سرعت بخشی به کاهش نرخ بیکاری در استان یک هدف بزرگ است که با هم افزایی، تعامل و وحدت بین مسئولان محقق خواهد شد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر