تصویر
کارخانه‌ها و محیط‌های صنعتی نباید به سمت تعدیل نیرو حرکت کنند
11 اردیبهشت 1401 - 8:08
1
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: باید با کمک و همراهی مسئولان و متولیان استان، اجازه ندهیم کارخانه‌ها و محیط‌های صنعتی به سمت تعدیل نیرو حرکت کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان البرز گفت: باید با کمک و همراهی مسئولان و متولیان استان، اجازه ندهیم کارخانه‌ها و محیط‌های صنعتی به سمت تعدیل نیرو حرکت کنند.

عبدالله دارایی در مراسم جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار، واحدهای نمونه و کارآفرینان استان البرز اظهار کرد: خدا را شاکریم که در جشنواره امتنان ملی کشوری از استان البرز نیز، واحد نمونه کشوری به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.
وی بیان کرد: استان البرز گستردگی و پراکندگی در محیط صنعتی دارد، بر این اساس باید با برنامه‌ریزی بهتر استفاده بهینه از این ظرفیت را داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: در استان البرز برخی از محیط‌های کارگری و تولید دست به تعدیل نیرو می‌زنند و در این چند روز نیز، شاهد این اتفاق بودیم و باید برای جلوگیری از این امر نیازهای آنها را تأمین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: باید با کمک و همراهی مسئولان و متولیان استان، اجازه ندهیم کارخانه‌ها و محیط‌های صنعتی به سمت تعدیل نیرو حرکت کنند.

دارایی متذکر شد: ما به عنوان حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌هایی داریم و در بین کارفرمایان در محیط‌های صنعتی و تولیدی حضور خواهیم داشت و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی می‌کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.