تصویر
کارخانه نوآوری البرز، به بازوی تخصصی توسعه شرکت دانش بنیان تبدیل شود
21 خرداد 1401 - 10:38
2
کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، می تواند به عنوان بازوی تخصصی و اجرایی شورای شهر و شهرداری کرج در استفاده از شرکت های دانش بنیان در رفع معضلات شهری و تلاش برای افزایش این شرکت ها باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، می تواند به عنوان بازوی تخصصی و اجرایی شورای شهر و در استفاده از شرکت های دانش بنیان در رفع معضلات شهری و تلاش برای افزایش این شرکت ها باشد.

عمار ایزدیار، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به نامگذاری امسال، حمایت از شرکت های دانش بنیان با هدف حل مشکلات شهری، باید مورد توجه مسئوولین شهر و شهرداری قرار بگیرد.
هم اکنون حدود ۲۵۰ شرکت دانش بنیان در استان البرز ثبت شده اند که استفاده از توانمندیهای این شرکت ها در حل معضلات شهری، اشتغال آفرینی هم در پی خواهد داشت.
وی افزود: افزایش شرکت های دانش بنیان در سطح و استان البرز نیز باید مورد توجه مدیران ارشد باشد، ظرفیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، برای استقرار و توسعه این شرکت ها بسیار مناسب بوده و این مجموعه می تواند به عنوان نهاد تخصصی و بازوی اجرایی شورای شهر و شهرداری کرج، در ایجاد شرکت های جدید همچنین بهره برداری مناسب از توانایی های شرکت فعال دانش بنیان، نقش داشته باشد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: انتظار می رود که شهرداری، لایحه مناسبی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در محورهای مورد نیاز و با نگاه به توسعه شهری و شهر هوشمند، تنظیم و به شورا ارائه دهد تا با تصویب آن در شورا، مراحل اجرایی آن با سرعت انجام‌ شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.